شرکت آب و فاضلاب استان ایلام با صدور اطلاعیه ای نسبت به احتمال یخ زدگی کنتورهای آب مشترکین در فصل سرما به ویژه طی چند روز آینده به دلیل کاهش دمای هوا در این استان هشدار داد.

 اطلاعیه شرکت آب و فاضلاب استان ایلامبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از  ایلام؛ با توجه به وضعیت جوی و برودت هوای ایلام طی روزهای آینده، ضرورت دارد مشترکان محترم نسبت به عایق بندی کنتور آب و لوله های آب که در فضای باز هستند مبادرت نمایند و در صورت بروز هرگونه حادثه در انشعابات آب و فاضلاب ، مراتب را به مرکز ارتباطات مردمی ۱۲۲ این شرکت اعلام نمایند.

نگهداری بهینه از کنتورهای آب و لوله های روباز از یخ زدگی در فصل سرما و انجام اقدام های پیشگیرانه برای جلوگیری از آسیب های احتمالی به این تاسیسات در فصل سرما توسط مشترکین ضروری است.

 

با اشاره به آغاز فصل سرما و برودت هوا و احتمال ترکیدگی لوله های روباز و کنتورهای آب مشترکین، از مردم درخواسته شده است نسبت به استفاده از پوشش های مناسب از جمله پشم شیشه ، موکت و گونی برای عایق بندی کنتورها و لوله های روباز اقدام کنند.


شرکت آبفای ایلام اعلام کرده است: برای خدمات رسانی مناسب به شهروندان به خصوص در فصل سرما شرکت آب وفاضلاب استان نسبت به برقراری شیفت های کاری در کلیه مناطق اقدام کرده است و کلیه مراکز امداد و رفع حوادث آب و فاضلاب به صورت شبانه روزی برای رفع حوادث احتمالی در خطوط توزیع آب شهری در حال آماده باش خواهند بود.

 

انتهای پیام/ع

هشدار آبفای  ایلام نسبت به احتمال یخ زدگی کنتورهای آب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.